Digitalizace dat
Digitalizace a elektronická archivace dokumentů je přechod od klasické „papírové“ podoby dokumentů do elektronické verze. Přináší značné výhody jak z interního tak i konkurenčního hlediska. Digitální archiv a řízení toku dokumentů (tzv. workflow) poskytuje rychlý, jasný a strukturovaný přehled při práci s dokumenty, s garanci výrazného snížení celkových nákladů na administrativu.
Hlavní výhody nasazení
- Výrazné zjednodušení a zefektivnění práce s dokumenty
- Okamžitá dostupnost, dohledatelnost a snadná kategorizace
- Stálá čitelnost dokumentů
- Možnosti zobrazení dokumentu v různých kontextech
- Snadná rozšiřitelnost funkčnosti systému formou modulů
- Snadná integrace do stávající IS/ICT struktury organizace
- Integrované OCR a Fulltext vyhledávání v dokumentech
- Prvním krok k systémům správy dokumentů (workflow, DMS)
- Úspora nákladů na archivaci, tisk a kopírování
Naše řešení
- Zmapování všech typů dokumentů, které jsou v organizaci používány
- Návrh optimalizace prostředí s digitalizací papírových dokumentů
- Návrh nového a efektivního systému práce s elektronickými dokumenty
- Návrh bezpečného uložení dokumentů – zálohování elektronických dat
- Zprovoznění systému digitalizace a vytěžování fyzických dokumentů
- Implementace systému vyhledávání a práce s digitálním archívem
- Napojení digitálního archívu na stávající IS/ICT (CRM/ERP)