Servisní služby

 Autorizované středisko SLA poskytuje široké portfolio služeb a řešení v informačních a komunikačních technologiích, která podchycují klíčové procesy v oblasti konzultací, projekce, implementace, rutinního provozu a dalšího rozvoje HW a SW potřeb klienta.

Poskytované služby a řešení jsou vždy navrhovány s ohledem efektivnosti poměrového ukazatele výkon/cena při zachování odpovídající profesionální úrovně dané garancí renomovaných ICT partnerů. V rámci nabízeného produktového portfolia má společnost uzavřeny autorizační a partnerské dohody na dodávky a následný servis.

Dodávky služeb a řešení jsou chápány jako služby V.A.R.- služby s přidanou hodnotou, jež zahrnují komplexní implementační proces, který po dohodě s klientem může přejít do některé z forem dlouhodobé spolupráce v oblasti outsourcingu.

Servisní středisko SLA poskytuje autorizovaný servis začkových počítačů TRILINE, tiskových a multifunkčních strojů značky  GESTETNER, odborných servis značkových serverů IBM, a dále služby a řešení na platforma MICROSOFT a LINUX

Odborné Analýzy - Expertízy

Jedním z prvků, které mohou přispět k pochopení komplexnosti a významu informačního a komunikačního systému a tím k efektivnímu vynakládání finančních prostředků na jeho provoz a rozvoj, je provedení vstupního nebospecificky změřeného auditu včetně všech jeho komponent, procesů  a vazeb ICT na okolní prostředí.

  • Vstupní HW a SW audity
  • Audity tiskových nákladů
  • Bezpečnost dat a datových sítí
  • Interní HW a SW audity (AZ)
  • Informační strategie rozvoje ICT
  • Koordinace rozvoje znalostí ICT

Analýzy a audity informačních a komunikačních technologií jsou chápány jako procesy analytického zkoumání současného stavu s cílem jeho optimalizace a s ohledem na bezpečnost datové základny a informací, celkovou funkcionalitu, úsporu provozních prostředků, efektivního vynakládání a ochrany investičních prostředků.

Implementace ICT - Komplexní dodávky Řešení

Komplexní dodávky ICT řešení jsou chápány jako proces zahrnující vstupní analýzu HW a SW vybavení klienta, návrh optimálního řešení, implementace řešení, testování funkčnosti, zaškolení obsluhy a uzavření garanční smlouvy s následnou servisní podporou.

 Datové a Počítačové sítě - návrhy, projekce a detailní dokumentace, optické, strukturované, bezdrátové a satelitní datové rozvody, rozvaděče, aktivní a pasivní prvky sítí, datové, hlasové a internetové služby, monitoring a SW management sítí, zabezpečení a ochrana sítí (firewally)

HW a SW - Serverové řešení - řídící počítače, datová úložiště, záložní UPS, PC, notebooky, terminálové stanice, operační systémy, systémové a antivirové ochrany, systémové SW aplikace a řešení, vizrualizace a konsolidace, správa, ochrana a zabezpečení datové základny.

Tiskové a Multifunkční stroje - tiskové, kopírovací a multifunkční stroje, nadstavbové SW aplikace pro monitoring, správa tisku a řízení nákladů, řešení pro digitalizaci, vytěžování a ukládání dokumentů, integrace tiskových řešení do firemních sítí, konsolidace a optimalizace funkcí a procesů

Zakázkové SW aplikace - analýzy, konsolidace a optimalizace dat, ochrana a zabezpečení dat a informací, firemní intranety a správa dokumentů, specifické www a multimediální SW aplikace, databáze, specifické zakázkové SW aplikace, informační systémy

Servisní služby SLA

Při hledání optimálního přístupu pro zabezpečení provozuschopnosti a rozvoje IS/ICTv každé společnosti je nutné zohledňovat jednak funkcionální a jednak ekonomické hledisko. Důslednou analýzou počátečního stavu HW a SW vybavení klienta, optimalizací následné struktury a zajištění odpovídající servisní péče lze snížit celkové náklady na provoz a údržbu IS/ICT o 15 – 20 % původně vynaložených nákladů.

Autorizované servisní středisko SLA poskytuje nejen dodávky služeb a řešení s garancí dlouhodobého provozu a rozvoje, ale také škálu vysoce sofistikovaných služeb spojených se zpracováním, resp. optimalizací informační strategie klienta, s koordinací procesu výběru dodavatele nových IS / ICT, stejně tak jako expertní poradenské služby zajišťující komplexní implementační proces zavádění nového IS/ ICT.

V procesu následného rozvoje IS / ICT se prvotně vychází z definované informační strategie klienta s cílem efektivního zhodnocování vložených investic při současném naplňování jeho podnikatelských záměrů tak, aby IS/ ICT napomáhal k efektivní činnosti klienta při minimalizaci nákladů.